Scurt istoric
- 2021
- Finalizarea proiectului de reconstrucție cu modernizare a 40 vagoane salon, serie nouă 20-68
- 2020
- Automotorul Diesel Multiple Unit-DMU produs de Electroputere VFU Pașcani s-a îmbrăcat în straie tradiționale pentru a sărbători Ziua Universală a Iei. Lansarea probelor de parcurs al primului automotor Diesel produs la Pașcani
- 2018
- Reconstrucția cu modernizare a 18 vagoane etajate, pentru transport călători, seria 26/36/84-16. Proiectul de modernizare a 20 vagoane Cls I, Cls a II-a, VIP și Restaurant pentru Gabon
- 2017
- Finalizarea cu succes a reviziei capitale tip R8 la cele 57 automotoare Desiro SR20 D, asumate față de SNTFC CFR Călători
- 2016
- proiect de realizare a două carcase vehicule feroviare de prelucrat calea de rulare - Austria.
- 2015
- proiectul de reproiectare, reconstrucție și modernizare a 30 tramvaie GT4 Armonia, în asociere cu Astra Vagoane Calatori Arad, beneficiar Municipiul Timișoara
- livrarea a 21 carcase vagoane călători către Maroc (2015 - 2016)
- transformarea a 160 vagoane Eanos în vagoane transport cereale - pentru piața României (2015 - 2016)
- livrarea unui vagon platformă special, pentru transport macara - Gabon
- 2014
- transformarea a 135 vagoane transport cărbuni (Fals) în vagoane transport cereale - pentru piața României (2014 - 2015)
- 2013
- schimbarea denumirii companiei din REMAR SA in ELECTROPUTERE VFU PAȘCANI SA
- lansarea la Iași a prototipului tramvaiului reconstruit, GT4 M
- 2012
- reconstrucția cu modernizare a 5 automotoare Diesel D1M (DMU) pentru Republica Moldova (2012 - 2013)
- 2010
- modernizarea și livrarea a 13 vagoane către RDG Congo
- 2005
- se realizeaza primul vagon etajat, reconstruit și modernizat, din cele 182, livrate în Romania, dintre care 164 în perioada 2005-2011
- transformarea a 215 vagoane Eakkmos în Fabls – creșterea capacității de transport piatră; pentru piața României (2005 - 2006)
- 2004
- privatizarea REMAR SA, acționar majoritar GRUP FEROVIAR ROMAN SA
- 1996
- lansare pe piața companiilor specializate in modernizarea vagoanelor de calatori si marfa
- 1992
- compania devine societate comerciala pe acțiuni, cu capital majoritar de stat
- 1991
- REMAR SA se transforma in societate cu capital majoritar de stat
- 1986
- compania a participat la construcția unei fabrici de reparare a vagoanelor de marfă la ALEXANDRIA – EGIPT și, de asemenea, a uneia pentru repararea de vagoane de călători la EL WOSTA – EGIPT (1986 - 1990)
- 1969
- are loc un amplu proces de specializare, impus de dezvoltarea transporturilor din Romania
- 1945
- începe perioada de refacere si dezvoltare după război
- 1936
- se construiesc hale noi si se dezvolta uzina electrica (1936 - 1938)
- 1869
- ia naștere cel mai important centru feroviar din tara – atelierele CFR Pașcani