Vehicule feroviare transport calatori
Construcție nouă
Electroputere VFU Pașcani SA are proiecte de vehicule feroviare construcție nouă, după cum urmează:
- Automotor Diesel (DMU) – configurație 2 sau 3 module, viteza maximă 120 km/h, proiectat pentru transport regional;
- Automotor Electric (EMU) - configurație 3 sau 4 module, viteza maximă 160 km/h, proiectat pentru transport interregional;
- Vagoane transport călători – viteză maximă 160 km/h sau 200km/h cu diferite variante de layout interior (salon, de dormit); proiectat pentru transport interregional;
Mentenanță
Electroputere VFU Pașcani SA prestează servicii de mentenanță vehicule feroviare de călători în conformitate cu Directiva 2004/49/CE și OMT nr. 635/2015, la următoarele:
- Automotoare DESIRO SR 20D (R8, R9)
- Tren cuplu etajat pentru călători seria: 16-05, 26-05;
- Vagoane etajate individuale de călători seria: 26-16, 36-16, 84-16;
- Vagoane suburban de călători seria: 11-47, 21-47, 24-57
- Vagoane clasă de călători seria: 20-47, 20-57, 10-31, 29-22, 20-54, 20-58, 20-68;
Modernizare
Începând cu 2005, Electroputere VFU Pașcani SA și-a consolidat poziția și know-how-ul pe segmentul vehicule feroviare modernizate, prin reproiectarea și reconstrucția a mai mult de 200 unități. Printre acestea regăsim următoarele proiecte:
- Modernizarea a 30 tramvaie GT4 Armonia, pentru Municipiul Timișoara – proiect în derulare, realizat în asociere cu Astra Vagoane Călători SA
- Modernizarea tramvaiului GT4 M pentru Municipiul Iași (2013)
- Modernizarea a 5 automotoare Diesel D1M pentru Republica Moldova
- Proiect Vagon Green Hexagon (seria 20-31) – România
- Proiect Tren Cupla Etajat – România
- Proiect Vagon Etajat (seria 26/36/84-16) – România
- Proiect Vagon Blue Hexagon (seria 20-68) – România
- Modernizare vagoane suburbane pentru RDC Congo (2010)